Garanti ve İade Koşulları

İnternet Sitesinden Yapılan Alışverişlerinde Değişim İşlemi ya da Ücret İadesi Nasıl Gerçekleşmektedir?

 - Ürünü iade etmek veya değiştirmek istediğinizde; iade/değişim istediğiniz ürünü ARAS KARGO (Müşteri No : 1905348851050) ile bize yollarken iade/değişim sebebini bildiren bir not ekleyerek faturanızla birlikte bize iletmeniz gerekmektedir. 

- Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerde iade işlemi için banka hesap bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak Hollyhood'a iletmeniz gerekmektedir.

- Ürününüz iade depomuza ulaştıktan sonra müşteri hizmetleri tarafından incelenmektedir. İadesi kabul edilen ürünün bedeli ödeme şeklinize göre hesabınıza yatırılmaktadır. İadeniz ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde olacaktır.

- Ödemenizi ''kredi kartı taksitli'' seçeneği ile yaptığınız takdirde ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Taksitli alışverişinizi iade etmeniz halinde, ürünün ödemiş olduğunuz tüm tutarı Hollyhood tarafından tek seferde kredi kartınıza iade edilir; ancak alışverişiniz taksitli yapıldığı için, bankanız bu geri ödemeyi taksitli olarak yansıtır. Bu prosedür; Hollyhood tarafından değil bankanız tarafından belirlenmiştir.Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlem bankalara göre değişmektedir ve ortalama 3-4 iş günü içinde ekstrelerinize yansır. Satın aldığınız ürünü iade ettikten sonra kullanmış olduğunuz kupon kodları iade işlemi dolayısıyla hesabınıza geri yüklenilmemektedir.

 

Genel iade/değişim şartları aşağıdaki gibidir;

* Aksesuarlar (Küpe, Kolye, Şapka, Çorap, Snapback) ve CD&Albüm'de fırsat ve seçili (indirimli) ürünlerde iade ve değişim bulunmamaktadır. 

* Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş (yıkanmış, parfüm sıkılmış, etiketi koparılmış) başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

* İade ve Değişim işlemleri sipariş gününden en geç 14 GÜN İÇERİSİNDE gerçekleştirilmelidir. Aksi takdirde ürünün iade/değişimi kesinlikle kabul edilmez.

* İade ve değişim işlemlerinde KARGO ÜCRETİ ALICIYA AİTTİR.

* İade ve Değişim işlemleri sadece anlaşmalı kargo firması ile gerçekleştirilir. Başka kargo firmaları ile yapılan gönderiler ödemeli olarak kabul edilmemektedir.

Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.